Cute Teddy Bear !

Friday, 13 July 2012

Everyone change , include me :\

Hye pretty and handsome :)
Entah kenapa , tetiba perangai Fatin dah berubah sangat-sangat . Seriously , I'm hate it >_<
Bukannya nak berubah jadi makin baik , makin teruk ada lahh . Sebab ? Tak tahu -,-
Sekarang , Fatin rasa yang Fatin nih , gedik sangat-sangat . Fatin nak perangai Fatin yang dulu ;(
Tapi , yang dulu tuh , GANAS sikit =.=" . Segala barang yg Fatin pegang memang akan jahanam punyalah xD
But, I'm sorry Capital L . Fatin dah lama tak tegur Capital L , kan ? ;(
Walaupun kelas kita nih , sebelah-sebelah je , kan ?
Mesti semua kawan kita yang sekolah dulu tu , kata saya ni , GEDIK , kan ? :|
Takpe , saya tak marah pun . Dah , memang betul pun , kan ? :')

IHOPEYOUREADTHIS , DEAR MY FRIEND .
ILYSM :* Byebye Readers :) .

No comments:

Post a Comment