Cute Teddy Bear !

Friday, 13 July 2012

Nobody know . Only me ;'\


Hye pretty and handsome :) 
Hari ni , ada orang kata Fatin nih , Orang yang selalu ceria .
Sebab ? tak pernah tengok Fatin ni , sedih . Betul ke ? -.-"
Oh , awak salah lahh , sayang xD
Kat luar , memang saya selalu happy , tapi , kat dalam hati ni .. PATAH SERIBU , tahu tak ? :')
Tapi , saya pendam sorang-sorang ;)
Saya tak nak luahkan , kat sape-sape pun x) 
Awak belum kenal saya macam mana lagi lah , sayang :)
Tapi , kalau saya sedih pun , takkan saya nak buat pengumuman , kan ? ( hanya orang bodoh je buat macam tuh ) -.-|||
Tapi , thanks cakap saya nih , happy orangnya xD .
Okey , byebye readers :)

No comments:

Post a Comment