Cute Teddy Bear !

Saturday, 15 June 2013

Awak tak sedar ?

Hey :) 
Lama tak update right ?
Sekarang , asyik asyik twitter , texting , and homework . Boring okey boring . 
Hm . Nampak title atas ? Nampak kan ? kalau tak nampak , hm tak lama dah tu xP .
Haha okey . Awak , awak memang tak sedar eh , selama ni saya asyik tweet pasal awak je ?
Awak tak rindu ke kita yang dulu ? Awak memang nak buat saya camni sampai bila ? Cakap awak cakap ! 
Ya , saya perlu awak sangat sangat . Saya sayang awak sangat sangat . 
Kenapa awak buat saya camni ? Tolonglah kembali kat saya balik ;(


Ya , saya mintak maaf sangat kalau saya ada buat salah kat awak .
Saya rindu awak . Rindu sangat-sangat ;(
Kekasih, maafkanlah segala kesalahanku
kerana hanya kaulah yang ada dihatiku
walaupun aku sering menyakitimu
mungkin kerana ku tidak faham maksud dihatimu
untuk tunjukkan perasaanku dan juga cinta ku kepadamu
berikanlah ku kesempatan
untuk memperbaiki kesalahanku
bukakan lah ku pintu hatimu
untuk ku sayangku...
aku sedar dan takut untuk 
kehilanganmu dihatiku

No comments:

Post a Comment